Péntek, hirtelen ötlet, fodrász

Méghogy nincs kihatással a blogélet a valóra. Olvastam Milonkánál, hogy frufrut akar. Tökre tetszett a csaj* a képen. De én ugye már ehhez öreg vagyok.

Aztán péntek délután lerogytam a fodrászomnál, rám szakadt az egész hét terhe, főzött nekem kávét, felpörgetett, a nap meg sütött, én meg...

- Szerinted jól állna nekem a frufru?
- Ki kell próbálni.
- De nem akarom, hogy levágod és utána szenvedjek ha nem tetszik meg még a növesztés....

Innentől kezdve másfél óra agonizálás következett. Majd Fodrászom döntött, frufrut vágott. És tetszik.

Mondjuk mintha most barnább lenne a vörösem... Hmmm....

Ja, és köbö ez az első szelfim.

Viszont hétvégén elővettem a bicajt, és egy darab izzóért eltekertem az OBI-ba. Az OBI köbö 2 km-re van tőlem, mégis kvázi három óra alatt abszolváltam a "feladatot". Mert annyira élveztem a tekerést, és olyan nagy kerülővel mentem, amekkorával csak lehet....

Végre tavasz.

Minden rendben lesz és minden rendben van.

Esküszöm engem a napfény működtet :D



*se vakító kék szemem, se hófehér szabályos fogsorom, se szőke hajam, és pláne nem vagyok olyan édesen ártatlanul dögös....




Megjegyzések

  1. Én mondjuk nem tudom, milyen voltál frufru nélkül, de tényleg jól áll:). Örülök, hogy inspirált a bejegyzés!

    VálaszTörlés
  2. EZ a leányka a fotón TE vagy??? Tényleg????

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát krisztusi korban már inkább véntyúk. De a frufru meg a fogszabályzó fiatlít :D

      Törlés

Megjegyzés küldése

Ne kímélj, kibírom

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

a csempész süti

Fehér ing