Telihold

„Nem az az Igazi, akivel letudnád élni az életedet, hanem az, aki nélkül nem.”

Tudom. Telihold. Emiatt álmodtam rémeket. Emiatt ébredtem nyirkos hideg verítékben és emiatt fulladtam. Olyan rémes rossz rém álom volt. Olyan tragikus, olyan szörnyű, hogy az érzés még mindig bennem van. Rám ragadt, a torkom fojtogatja. Iszonyatosan rossz. 

Egyik percben még fogtam a kezét, és próbáltam magam felé húzni, és kértem, hogy tartson ki. Mondtam neki, könyörögtem, hogy én kitartok. Hogy könyörgök ne adja fel. Mindent megtettem. De egyszerűen nem akart. Vagy tudott... Vagy kellett...

És kirántotta a kezét a kezemből, és dühösen nézett és hátat fordított és ott hagyott és hatalmas léptekkel távolodott.  

Kiáltottam volna utána, de nem kaptam levegőt. Nem kaptam levegőt, mert elfogyott.... 

És a légszomj közepette felriadva valahogy azt éreztem, hogy örökre elbaltáztam....





Megjegyzések

Megjegyzés küldése

Ne kímélj, kibírom

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Ex-APK

Fehér ing

a csempész süti