Anyák Napjára

Az én Anyukám két mozijegyet kap. Meg virágot és képeslapot és engem, mert meglepiből hazamegyek. 

De normális képeslapot venni Anyák Napjára lehetetlenebb küldetés, mint nekem megfelelő méretű farmert találni.

Szerintem ez egy piaci rés. A semmit mondó és túl nyálas képes lapok közötti sáv véleményem szerint határozottan nagy üzleti fogást jelent. 

Te jó ég! Ki akar Anyák Napján a geijlebbnél is geijlebb idézetekkel túl nyomtatott képeslapot adni,  amit ráadásul még csak nem is saját önnönmaga körmölt a lapra? Mert ha saját kézzel van írva, akkor is khm.. mondhatni gáz, de ha nyomtatva... Olyan lehet, mint Dove tusfürdő csomagot venni karácsonyra....













Megjegyzések

  1. A legszebb ajándék úgyis Te leszel!

    VálaszTörlés
  2. Basszus, mindenki ezt gondolja,pedig én tényleg örülnék egy Dove csomagnak,bármire kapnám..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezen most olyan jót mosolyogtam :)
      Mert értem, hogy miért örülnél, és tudom, hogy miért gondolja mindenki úgy, ahogy én. Mert szerintem ötlettelen, és nem ismerik az ajándékozottat. Közben meg tudom, hogy azért csak jószívvel vehették (tételezzük fel, holott én ilyet még jószívből sose kaptam)
      De igaz. És most ezen olyan jót mosolygok. :) Köszi :D

      Törlés

Megjegyzés küldése

Ne kímélj, kibírom

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Fehér ing

a csempész süti