Eredmények

Akkor most az van, hogy pénteken délután kettő óta mondhatni hivatalosan is IR* vagyok. Aha, ez nem ilyen vidám téma, főleg azért nem, mert csomót kell fogynom. És az igazat megvallva, halovány lila dunsztom sincs hogy hogy.

A hétvégén még elsirattam egy kis alkohollal meg kürtös kaláccsal a régi csapodár életem, és mától megpróbálok belekezdeni valami egészen újba, nagyszerűbe.

(KACKACKAC)

Na szóval. Fogalmam sincs. Van itt valaki IR-es? Tippek? Trükkök? Tanácsok???





*ez az kérem szépen

Megjegyzések

  1. mi (én meg férj)... ha gondolod elmesélhetem mi vált be, hogyan működik nálunk és te meg kibogozod mi az ami neked beválik belőle.

    VálaszTörlés
  2. https://agyragobogar.com/kapcsolat add meg az elérhetőséged (fészbuk vagy skype? nekem mind a kettő jó, állandóan be van kapcsolva)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. valamiért nem jeleníti meg az oldalad :S

      Törlés

Megjegyzés küldése

Ne kímélj, kibírom

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Ex-APK

180 fok

Fehér ing