"Kedves Hölgyek!"

Értitek, én, picit grafomán, én, aki tud fogalmazni meg írni, meg mindezt szereti, és én, aki e-maileket ír, és minden ilyesmi.... dehát tudjátok.

Szóval reggel óta írok egy levelet. Fél 5 van és odáig jutottam, hogy "Kedves Hölgyek!" Egyszerűen nem megy. Elkezdeni se tudom. Ha elkezdem visszatörlöm. Egyszerűen nem jön az ihlet. Nem jön az elragadtatás. Elragadtatás. Fenéket. Ez egy kőkemény munkahelyi e-mail. Mindenféle pénzügyi adós és munkajogi nyalánksággal.

Egyszerűen nem megy. Lehet, ma inkább haza kellene mennem, pihentetni ezt az egészet, és holnap újra neki próbálkozni.

Áh.... lehetetlen küldetés...

PFFFF.....


Inkább egy kis zene...


Megjegyzések

  1. Ez egy ilyen időszak... nekem sem megy semmi... mindennel csak kínlódok :(

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Ne kímélj, kibírom

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Ex-APK

180 fok

Fehér ing