Mmummmitág*

Nagyobbik húgom segítségével jól megijesztettem Anyut. Mert Anyák Napja és nem lehet kihagyni és különben is. 

Mire hazaértem már Apuval elmentek tescozni. Így volt némi izgulás meg gyors hajtás, hogy jókor jó időben elcsípjük őket. Húgom berohant a tescoba, megkereste őket, hogy nekem nagyon meglepődjenek, én addig rá vártam, majd írt messengeren:

- Itt vannak.
- Jó, de hol?!
- Hát a tescoba.
- Nemmondod?! De hát hol?
- Húspult

Így esett hogy odakommandóztam, kétszer elbújva Apu elől, mellé álltam, miközben két kiló csirke szárnyat kért, hogy:
- Nekem vegyünk csirkemellett...

Ránézett Húgomra, nézte, pislogott hátrafordult és nem bírta abbahagyni a nevetést, mikor realizálta, hogy én vagyok. Akkor hagyta abba, mikor Apu átordította az egész tescot:

- Én megmondtam hogy hazagyün!!!


*osztrákiában úgy írják ki, hogy Mummy-Tag, és Húgom szerint ezt így kell ejteni.





Megjegyzések

  1. Most komolyan. Könnybelábadt a szemem... Ugye megmondtam, hogy a legszebb ajándék Te leszel!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Ne kímélj, kibírom

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Ex-APK

180 fok

Fehér ing