Széles szájú kisb....

Az előbb jöttem be a mosdóból. Oké, ez nem nagy szó, ilyet mindenki szokott. Meg magát megnézni a tükörben is. Ebben sincs semmi extra. Az viszont már egy jó kérdés, hogy a csókálló rúzst hogy szedi le az ember a homlokáról.

Nézem a tükörben, hogy bakker ez márpedig rúzs* csík a homlokamon, jó esetben az, amit reggel felkentem. Egy szép kis ívben. Próbálom maszálni, törölni, semmi. Amúgy meg hogy a fészkes fenébe kerül a homlokomra?!
Gyakorlatilag leszedtem a sminkem mire lejött. De akkor meg mégis hogy került oda, kábé rám vésve hogy ez az igazi sminkbaki?!

...és ahogy ezen elmélkedem meghúztam a széles szájú kisbögrémet, hátra hajtott fejjel kinyalintva belőle a második adag kávém utolsó cseppjét....

Igen... körbe nyalogatom ezek szerint a bögrém. És mivel a bögre nem csók, így nem kellett állni a rúzsnak a kiképzést..... :D




*Bingó, még mindig nem sminkelem szarrá magam, de péntek lévén egy szakadt farmer mellett döntöttem így avantgárd módon fehér ing, meg zakó, és hogy azért legyen meg az irodai fíling, muszájnak éreztem egy

Megjegyzések

  1. No, no! Valakinek a ballagásán voltál eme öltözetben?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Dehogy... szokás szerint dolgoztam....

      Törlés

Megjegyzés küldése

Ne kímélj, kibírom

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Ex-APK

180 fok

Fehér ing