Acélos királykék hercegnő - Verde módra

Vettem egy hosszú nyári szoknyát a Mangoba. Szatén, acélos királykék, picit rakott, meseszép. Csodás az esése, és valahogy az egész olyan hétköznapi de mégis hercegnős. Nagyon csudálatos.

És voltak is pillanatok mikor úgy is éreztem benne magam. Mint egy hercegnő... 

Kivéve mikor nem. Mondjuk lépcsőn felfelé menet. Mert a cégénél még okés, felkaptam kecsesen a kis szélét, és libegtem....

Na de mégiscsak tegnap nyílt nálunk az Aldi, és hát tutira be kellett oda menni, és venni néhány eztazt, és akkor otthon, a lépcsőházban már kevésbé tudtam szépen libegni. De megoldottam. Boldogan nagyokat lendítve a lábaimon örömmel konstatáltam, hogy szoknya fellebben, én meg gyorsan tudok egy fok lépcsőt haladni. Vigyorogtam magamon, hogy azért ez elég gáz, de vicces. 

Aztán rámköszönt az egyik szomszéd, én meg kiestem a lábfellendít lépcsőtlép gyors ritmusból és akkorát zakóztam a lecsúszott hercegnő szoknyámban, hogy a híres kifutós modell balesetek hozzám képest....

Szomszéd felsegít, aggódva kérdi jól vagyok-e Én meg azzal hihetetlen hiteles, peeersze semmi bajom, és még én is elhiszem csak érjek már haza féle vicsorba torzuló mosollyal felelek.  

Na ennyit arról hogy én is lehetek hercegnő. 

 Maximum mint Mia, az a bizonyos neveletlen a nevelési fázis előtt ;D




Megjegyzések

  1. Ezt a videót még sosem láttam.Többnyire maximum mosolygok a vicces videókon,de ez visítva röhögős volt.Köszi!:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D kár hogy nem én vagyok a záró jelenet... :D

      Törlés

Megjegyzés küldése

Ne kímélj, kibírom

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Fehér ing

a csempész süti