Egy szerelem lezárult

Van ilyen.

Pedig igazi volt és mély. Imádtam. Imádtam minden jóságát és imádtam minden kisebb hibáját. Velem volt jóban, rosszban.

Annyira emlékszem, amikor először vittem haza Anyuékhoz. Leizzadtam elfáradtam, szerettem. És velem volt mikor APK-t elhagytam. Ahogy magamra zártam az ajtót, ahogy a központi zár kattant.... Sose felejtem el.

Ahogy a lopott randit vele SzSz-el Győrben, a tónál éjjel.

Vagy csapongva, de az a behavazott március 15.-e. Hogy akkor se hagyott cserben.

Horvátország, a nyaralások, a szerpentinek, a 85 fokos lejtőn a kézifékes elindulás helyett a visszagurulás....

Az Ikeás bevásárlások.

Apunak a fűnyíró... Vagy a virágpolc, ami úgy fért be, hogy átszúrta a tüdőmet, és hogy mennyit de mennyit nevettünk, hogy mennyire nagyon szeretem.

Az első autóm tegnap más gazdához került. Az én tökéletes, szépséges Skoda Fábiám. Kiszolgált, szerettem, szeretem. Megsirattam. Szívem szakad meg, annyira sajnálom... De ideje volt.

És az új? Olyan is van. De nem tartom most helyén valónak, hogy itt áradozzak a lelkem kiterjesztésének vélt autóról, mikor a régi Szerelmem siratom.

Én komolyan rajongtam érte, az én Kicsimért..... 
 
 


Megjegyzések

  1. Ez egy szép búcsúztató volt.
    Nézz előre, az új is szerelem lesz, csak másképp. Különben meg a Hófehérkén (Opel) kívül mindegyiket megsirattam... A Skoda120-at, mert az volt az első autóm. A Zuzukit, mert az volt az első önálló szerzemény a válás után. A 206Peugeot-ot, mert az volt az álmom. A 307Peugeot-ot, mert abban lettünk nagycsalád. Mindhez szép emlékek fűztek.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Ne kímélj, kibírom

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Ex-APK

180 fok

Fehér ing