Hercegnők

Hogy lesz valaki Hercegnő? Túl sok Disney-t néz? Apuci pici lánya? Anyuci gyöngye-bogara? Vagy hogy? Vagy honnan? És miért?

Ez a minden "nekem jár" hozzáállás. Amit egyszerre irigylek és egyszerre utálok. Nem dolgoztam meg érte, nem tettem érte semmit, nem az enyém, nem jár. Szerintem. Ők, a Hercegnők, nekik jár. Jár a fenék alá az Audi, a fodrász, a kész lakás, a drága étterem, a meglepik, az ékszerek... Mert ők, NŐK. Különlegesek. 

A hétvégén volt dolgom egy félig meddig Hercegnővel. Ma reggel azt hittem belefujtom a teájába. Na de ez mellékes. Komolyan.

Hogy lesz valakiből Hercegnő? Miért hiszik magukról, hogy Hercegnők?! 

Vagy most én lettem szolgalelkűnek kalibrálva? Amúgy szolga lelkű, vagy inkább szabad? Hiszen nem igazán függök senkitől. Nem kell, hogy égőt vagy elemet cseréljenek, vagy megtankolják a kocsim, hogy bevásároljanak helyettem, mossanak rám. A fodrászra nem kell pénzt kérnem. Azaz, hála az égieknek, szabad vagyok.  :)

Hercegnők... a mai világban... és a legdurvább hogy valahogy bejön nekik az élet. Hogy valahogy mégiscsak a fenekük alá kerül minden, amiről én kő kemény melóval is csak álmodozgatgatok....

Viszont szabadon álmodozom....







Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Ex-APK

180 fok

Fehér ing