Járda-szigetek

Van az a szakállas vicc, tudjátok:

- Mi idén a Seychelles Szigetekre megyünk nyaralni. És ti?
- Mi a Járda-szigetekre. 

Szóval. 

Még németeknél beszélgettünk, hogy szóljak ha unom a munkát, ha nem kihívás, akkor kapok/adnak másabb érdekesebb feladatot. Amit szeretnék.

Akkor kedvesen mosolyogtam, hogy van meló bőven, és a cég sincs a zsigereimbe (hálaajóégnek), de majd egyszer lehet. 
A sztori persze nem oda fut ki, hogy most mennyire unatkozom. Hanem hogy szexualizálja meg a jeges medve itt élhetném le a teljes életem, akkor se végeznék ennyi "izgalmas" "tanulságos" "érdekes" "különleges" feladattal. Szerintem az elmúlt két hónap történései más normál ember munkaügyi életében kábé 20 év alatt esnek meg. Ehhez képest én tényleg töredéke alatt a kapom meg ezt a "fejlődésemet szolgáló" munka mennyiséget.... 

Talán egyszer elmesélem... 

Most viszont döntöttem. Egye meg a kutya meg a macska. Megvettem a Queen+Adam Lambert koncertre a jegyemet.


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Fehér ing

a csempész süti