Toklász

- Ne rázd a fejed!
- De ha egyszer csikizi a fülem, Gazdi.
- Basszus, ez toklász.
- Mikász? NÉéééééééééééééééézd hogy repked a fülem!
- Fejezd be a fejrázást. Elég. 
- De fáj. 
- Megyünk Dokihoz.
- Doki? Nincs baj, kérek nasit.
- 8-ig nyitva van. Megyünk. 
- Őrölt vagy. Semmi bajom. NAAAAAAAAAAAAA! Ne piszkáld a fülem mert megnyallak!
- Oltási kiskönyv irány és megyünk. Hiába bújsz el, megyünk. 
- Menjen veled a szomszéd csivava, én maradok. Kérek husis vacsit. 

Persze, Dió nem tud beszélni, de attól még szó szerint ez volt. Sajnos nem csak simán kibányászták a füléből a toklászt, hanem altatni kellett. Na most akinek a karjai közt altatták már el a kutyáját, az tudja, hogy ez egy kínzás, kő kemény gazdi kínzás. Valami kegyetlen érzés ahogy elszáll az erő a kis testéből, még akkoris ha tudom, hogy ez kell. Aztán persze utána az ébredése, és hogy sírt, olyan keservesen, és halucinált, és nem bírt lábra állni. 
A Doki néni haláli jófej, és nyugtatott, hogy ez végülis olyan mintha mi elmegyünk egy hétre fesztiválozni úgy isten igazán és ne aggódjak. Meg persze ügyes is Doki néni, csakhát.... 

Egész éjjel a padlón feküdtem mellette... Az én kis hülyém. Nem mert elaludni.



Megjegyzések

  1. Nem úgy volt, hogy TE nem mertél elaludni? Ő, csak azért nem aludt, mert boldog volt, hogy végre vele egy szinten vagy.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem alhattunk az ágyban, mert az magas és leszédülhet és baja lenne. Mert hogy nevelésem csődje, hogy az ágyamban alszik a lábamnál..... Dehát ha egyszer imádom :D

      Törlés
    2. Simán megértelek ... csak én macskába utazom ... és a fejemnél alszik. Aludtam már földön is , mikor az ivartalanításból ébredt és szédelgett. Reméljük, idén már nem szedtek össze ilyen csúnya dolgot többet.

      Törlés
    3. Igen, pontosan az ivartalanítás óta alszik velem. Annyira megsajnáltam....

      Törlés

Megjegyzés küldése

Ne kímélj, kibírom

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Ex-APK

180 fok

Fehér ing