Kisautó

- Milyen aranyos kis kocsid van.
- Kösz.
- És beférsz?
- Be.
- De miért vettél ilyen kicsit?
- Mert én se vagyok túl nagy**.
- Hát szép piros.
- Az.
- Autópályán azért tud menni 120-al?
- Nehézkesen***, de igen, tud.
- Tényleg aranyos ez a kis autó. 
- Hát tényleg kösz.

A Hölgyemény egy Fiat Punto tulaj. A szóban forgó kis autó, pedig az én Honda Civic-em, 1.8-as turbó motorral, sport változatban. Igen, az a fajta, aminek legtöbbször a seggét látják az emberek egy pillanatra ahogy elhúz mellettük...

Gondolom értitek, hogy miért nem haraptam át a Hölgyike torkát. Kár lenne érte. Boldogok a lelki szegények.*



*    igen, mindehhez felhúzom az orrom és mocsok bunkó vagyok. pff. Meg nagyképű. És beképzelt. Mert minden autóm egy kicsit a gyerekem is. pf.
**   továbbra is 184 magas vagyok.... igen, irónia
*** nehézkes, mert általában 140-el akarja harapni az utat


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Fehér ing

a csempész süti