Könyvek, amik kihatnak

Olvasok néha olyan könyvet, ami annyira magával ragad, beszív és nem enged, hogy ha lerakom is a "világában" élek. 

Az Időutazó felesége óta olvastam ugyan jó könyveket, de semmi nem ragadott magával, semmi nem férkőzött az álmaimba, valahogy egyetlen könyv szövege sem érintett meg. Na jó, ez nem igaz, mert olvastam zseniális könyveket, csak hát... Hiányzott az a plussz, az a jajj érzés, az a... hmmm... értitek... 

És most meg van. Megint megvan. A szolgálólány meséje. El akartam olvasni, még alig 17 éves fejjel, és nem engedték. Vagyis még talán 17 se voltam, és a jelszó az volt, hogy nem nekem való. Most meg ahogy az HBO elkezdte nyomatni a sorozatot, beugrott, hogy én ezt már egyszer régen olvasni akartam. 

Irány a könyvesbolt, kedvenc eladóm megmutatta hol találom, megvettem, és az első szótól belém ivódott, vagyis inkább a bőrömre írták, engem karmol a toll hegye... Döbbenet. Döbbenetesen jó. Félelmetesen nagy hatással van rám az egész. 

Valójában nehéz szavakba foglalni... 








Megjegyzések

  1. Szia! Az Időutazó feleségét én is imádtam... A szolgálólány meséjét hol sikerült megvenned?

    VálaszTörlés
  2. Most megy nalunk a Ch4-on a sorozat. Hihetetlen jo, az utobbi evek legjobb programja amit az angolok keszitettek. (igaz amerikaikkal) The Handmaid's Tale. Talan fent van mar streaming oldalakon. http://www.channel4.com/programmes/the-handmaids-tale

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D köszi!
      majd ha kicsit leült bennem a könyv, akkor megnézem :D

      Törlés

Megjegyzés küldése

Ne kímélj, kibírom

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

180 fok

Ex-APK

Fehér ing