Ex-APK

Ha Anyu hív, akkor legtöbbször "baj" van. A napi dolgok miatt kábé sose hív, mert nekem ingyen van, és akkor meg úgyis annyit és úgy csevegünk, ahogy akarunk. Szóval tegnap, amikor hívott, vagyis amikor csak a csörgést láttam, tudtam, hogy "baj" van, aztán köntörfalazott, de végül némi unszolásra...

- Hát valamit el kell mondanom. De ne légy ideges. (az megvan hogy ilyenkor ugye full ideg lesz az ember) És hát tudod, az élet ilyen, ez van. (atom katasztrófányi ember halálát láttam lelki szemeim előtt) ez már a múlt, kit érdekel. (úristen,mégis mi a franc történt?!)
- Anyu... mi van.
- A volt kollégám, a Pletykás Erzsi mondta, hogy APK sógornője bejelentkezett fodrászhoz, mert 26án mennek APK esküvőjére Pestre. Mert hogy nősül. 
- OH. 
- Igen, de nem viszek sütnivalót. Mondtam Pletykás Erzsinek, hogy hát sikerüljön neki és legyen boldog. Én nem haragszom rá.
- Aha.
- De sütnivalót nem viszek. De hát én azért nem haragszom rá. 
- Ok. Igen. Legyen boldog. Nyilván mindenki megérdemli. 
- Hát igen, nem egy rossz ember. 
- Anyu, én nem fogok neki megbocsátani. Ha nem is haragszom, de meg nem bocsátok neki. Nem kötelezhet rá senki. 
- Jó hát veled olyan volt, amilyen. Azért gyorsan sínre tette az életét. Szép lakás, feleség, szerencsére helyre jött az élete. 
- Ok. Nem akarok neki rosszat, de had ne kelljen már tapsikolnom.... 
- Nem kell. Én se viszek sütni valót. Azért azt már mégse.  

Annyira nem vágytam erre az infóra. És nem is tudok vele mit kezdeni. Az életemen nem változtat, rám nincs kihatással, nekem a holnapom is olyan mint a ma meg a tegnap anélkül hogy ezt tudnám. Csak akaratlanul pörög a fogaskerék, kattog az agy, hogy... Paragrafusnak tudtam elmondani. Mert ő érti. Érti, hogy nem baj, és érti miért fáj mégis
- APK augusztus végén nősül.
- Neeeeee. NEEEEEEEEEE!!!!! Láttam a csajt múltkor. Magas vékony barna, és olyan kocka. Régimódi. Tudod, aki keretek közé van zárva. Összeillenek. 
- Pesten lesz az esküvő.
- NEEEEEEEEE! Bazmeg. Téged meg még Széplakra kényszerített volna. Várj, téged el se akart venni. 12 év után el se jegyzett. Mi volt a duma, hogy ez korai?!Vagy mi? Bakker utána számoltál, hogy köbö max két év után elveszi? Hogy egy év után eljegyezte?! 
- Igen. És köszi, hogy megérted. Jó hogy nem kell magyaráznom.
- Persze, most tud férfi lenni. Ettől persze még életed legjobb döntése volt elhagyni, csak hát...
- ....csak hát a lelkem. Hogy nekem.... 
- .... hol a másik feled?
- .... olyasmi.
- ..... hogy még mindig a nem kellesz és megcsalnak és nem vagy fontos háromszögben kínlódsz?
- ..... igen.
- ...... nyugi. Minden rendben lesz.
-.......  ennyire rossz ember vagyok?
- ........ csak ennyire sérült a lelked. Ha majd elhiszed, hogy kelleni fogsz és nem fognak faképnél hagyni ezredszerre se, akkor nem is fognak. 
- Azért most szar. 
- Tudom. Sajnálom.

Elmondtam Húgomnak is. Mert egyszerűen ki kell beszélnem, el kell mondanom, hogy ne érezzem magam kevesebbnek. 
- MIIIIIII?????
- Igen, nősül.
- Mert nem akar lemaradni. Tudod a kényszer hogy benne a korban, és haladni kell, és az első aki elviseli. Pénze van, keresett egy óvónénit és elveszi. 
- Miért pont óvónénit?!
- Mittudom én, semmit nem tudni róla. Amúgy veled görény volt, és alapvetően szemét, még ha másokkal jó fej is és én szerettem. 
- Csak hát tudod....
- Tudom. Hirtelen jött?
- Aha.
- Az meg van, hogy amikor az én APKm (Kamionos) elhagytam, ott már terhes volt a felesége? 
- Őőőő... Ja, most hogy mondod, ha belegondolok...
- Szakítás után 4 hónappal nősült. És asszonyka akkor már bőven pocakos volt. 
- Tényleg.
- Na ugye. Szarni bele. Megszabadultunk, és most megjátszás nélkül azok lehetünk, akik vagyunk. Amúgy L.-el (a vőlegénye) éppen nézzük, hogy szül egy ló. Durván undorító. Átküldjem a linket?!

És milyen bölcs. Mennyivel bölcsebb és jobb ember, mint én.... 


 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Fehér ing

a csempész süti