Pfff-fogyokúra?!

Jelentem kihíztam minden göncömet a nyár folyamán. Ami azt jelenti, hogy 3 hónap alatt kismalaccá avanzsáltam.

Valahol olvastam, hogy 30 felett úgy kell számolni az egészséges fogyást, hogy az idő ami alatt felszedted azt kell szorozni hárommal és úgy fogod, tudod leadni. Ha kitartó vagy.

Akkor kezdjek el dolgozni a 2018as  bícsbádimon?! Addigra TALÁN lemegy az idei nyár?!






Holnap megyek IR-es edzőhöz, hátha tud ennél jobbat.

Pedig hogy megennék most egy karamell szeletet eperkrémmel....


Megjegyzések

  1. Én azt tapasztaltam, hogy hullámokban ugrottak rám a kilók, amik egy darabig nem mozdulnak, aztán mikor valami helyrebillen, amiről nem lehet egyértelműen tudni, hogy mi, akkor meg sittysutty visszatérek a kontúromban.
    Ez mindig valami átfogóbb változást jelent, egy probléma elengedése, egy szokás elhagyása, más étrend, más mozgás, ilyesmi.

    Annyi a változás, hogy nem tudok csak erővel belenyúlni a rendszerbe, hogy mondjuk két hetet koplalok, és sovány vagyok, csak a ködös, néha megfoghatatlan holisztikus módszer működik.

    Amikor viszont feloldódik egy ilyen góc, az tök jó érzés.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. na igen... van egy törés a lelkemben, ami nem is olyan régi... és nem is tudok mit kezdeni vele. És nem tudom elengedni. Vagy nem sikerül. Áh... Nem tudom.
      :) nem bja, hatalmas felületen vagyok most éppen szép :D

      Törlés

Megjegyzés küldése

Ne kímélj, kibírom

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Ex-APK

180 fok

Fehér ing